.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه کلاردشت/ مسئولان باید خادم مردم باشند

امام جمعه کلاردشت گفت: مسولانی که نمی توانند خادم این مردم باشند کنار بروند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از کلاردشت، حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی امام جمعه کلاردشت در خطبه های نماز جمعه مورخه 24 دی ماه با توجه به حرکت مردم و تجمع در بخشداری گفت: حرکت و تجمع مردم در بخشداری در خصوص تجدید نظر قیمت سوختی بود که قادر به تهیه آن نیستند. مردم در این حرکت نشان دادند طرفدار دولت در اجرای طرح بزرگ هدفمندی یارانه اند البته خواسته ای نیز در اصلاح قیمت سوخت گازوئیل دارند که بایستی به آن توجه شود.

محمدی در ادامه افزود: متأسفانه مسؤلان بایستی خادم مردم باشند و اگر قصدشان حکومت بر این مردم اند بهتر است کنار بروند، و مردمی را که خواستارکمک دولت هستند و شعار حمایت ازدولت و رهبری سرمی دهند مخالف با نظام و دولت معرفی نکنند. معرفی کردن مردم ولایتمدار به مخالفت با نظام کار بیجا و عمل زشت و ناپسند است که مسؤلان ما مرتکب آن شده‌اند. کدام شعار مردم علیه نظام و دولت بود. مردم احمدی‌نژاد را که دلسوز آنهاست دوست دارند و بارها از اجرای طرح هدفمندی حمایت کرده اند و بیشترین رأی را هم در منطقه به احمدی‌نژاد داده اند. آقایان نتوانستند مردم را قانع کنند حرکتشان را مخالفت با نظام اعلام می کنند. حال اینکه که خواهان اصلاح قیمت گازوئیلی است که گویی کارشناسان دولت و مسؤلان شهرستانی و استانی آن را جزو سوخت خانگی مردم نیاورده اند.

محمدی با ابراز حمایت همه جانبه مردم از رهبری در خاموش کردن فتنه 88 گفت: این بی انصافی است ما مردمی را که در کنار مقام معظم رهبری و در اطاعت از ولایت فقیه، پرونده براندازی فتنه 88 را درهم پیچید امروز با درخواست اصلاح قیمت سوخت متهم به مخالفت با نظام و دولت و امام جمعه آن را مقصر معرفی کنند. این آقایان که خود را اصولگرا می دانند، کجا بودند آن زمان که محمدی از نظام و رهبری در برابر فتنه 88 روشنگری می کرد؟!. و حال امروز آنان دلسوز به نظام شده اند و ما مخالف نظام ؟!. این وصله ها به کسانی می چسبد که هنوز هم در کنار فتنه گران می نشینند. حال اینکه امام جمعه در کنار رهبری و ولایت فقیه از آرمان های انقلاب و نظام حمایت می کند.

محمدی افزود: مسؤلان منطقه و شهرستان چون خودشان جواب قانع کننده ای ندارند مردم را مخالف دولت و نظام و امام جمعه را مقصر معرفی می کنند. و این آقایان نمی فهمند. چرا که خود این آقایان مسؤل بهتر می دانند، مردمی که گاز ندارند، و در کنار چهارمین یخچال بزرگ جهان زندگی و سرمای چند درجه زیر صفر را تحمل می کنند نمی توانند سالانه حداقل بالای 3 میلیون تومان برای سوخت به پردازند. در کنار سوخت هزینه های دیگری نیز هست. بسیاری از این مردم کارگر و مستأجرند . این مردم میگویند می شود در هزینه های آب، برق، نان و مسائل دیگر صرفه جویی کرد، اما درخصوص سرما نمی شود!. می خواهند دولت تا رسیدن گاز به منطقه کمک حالشان باشد. و این تقاضای منطقی و درستی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1389
یکی نیست بگه آخه بنده خدا، این قیمت ربطی به شهرستان و استان نداره، دولت ابلاغ کرده. درضمن فرماندارو استاندار، همه به فکر بودند که سرانجام در جلسه ی شورای تامین شهرستان که بیش از 8 ساعت طول کشید، قیمت 150 تومن اعلام شد و ..
خوب است آقای محمدی که فکر می کند در بین همه اصولگرا تر و ولایتی تر از همه هست، کمی بجای دادو بیداد و تحریک مردم در نمازجمعه حقایق را هم بیان کنند نه به فکر روشنگری و ولایتی نشان دادن خود!
خبرنگار 25 دي 1389
یکی نیست بگه آخه بنده خدا، این قیمت ربطی به شهرستان و استان نداره، دولت ابلاغ کرده. درضمن فرماندارو استاندار، همه به فکر بودند که سرانجام در جلسه ی شورای تامین شهرستان که بیش از 8 ساعت طول کشید، قیمت 150 تومن اعلام شد و ..
خوب است آقای محمدی که فکر می کند ولایتی تر از همه هست، کمی بجای دادو بیداد و تحریک مردم در نمازجمعه حقایق را هم بیان کنند نه اینکه منیت راه بیندازد..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.